Λάμπρος Πόλκας, δ.φ., στην κλασική φιλολογία - Μ.Δ.Ε. στην ηλεκτρονική μάθηση - εκπαιδευτικός στη Δ.Ε.

Υπολογιστές και αρχαιογνωσία: το παράδειγμα του "Περσέα"


Εισήγηση σε ημερίδα του Συνδέσμου Φιλολόγων Λέσβου ΠΕΚ Μυτιλήνης (23/11/2001) Δημοσίευση: περιοδικό ο Πολίτης, τχ. 100 (2002): 31-38 Στο προκείμενο άρθρο συνοψίζονται παρατηρήσεις από την αξιολογική παρουσίαση, μέσω του διαδικτύου, του προγράμματος Περσέας. Απώτερος στόχος της εισήγησης ήταν [το 2001] η επισήμανση, πέραν της «ουδέτερης» τεχνοκρατικής προσέγγισης (Σ. Xριστοπούλου και Δ. Γρηγορόπουλος, 2000), ζητημάτων, πρακτικών και θεωρητικών, που προέκυπταν από τη λειτουργία του εν λόγω προγράμματος στον χώρο της εκπαιδευτικής αρχαιογνωσίας & αρχαιογλωσσίας.

Πρόσβαση για ανάγνωση στο κυρίως κείμενο της εισήγησης με κλικ στον έντιτλο σύνδεσμο: